مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-20اقتصادي

لزوم حذف پلاستیک از زباله با روش های الهام گرفته از طبیعت


یک پژوهشگر، استفاده از روش های نوین و الهام گرفته از طبیعت برای حذف پلاستیک ها و پاک سازی محیط زیست را سالم ترین راه برای حل مشکل زباله و معضلات زیست محیطی دانست.

- ایسنا/گیلان یک پژوهشگر، استفاده از روش های نوین و الهام گرفته از طبیعت برای حذف پلاستیک ها و پاک سازی محیط زیست را سالم ترین راه برای حل مشکل زباله و معضلات زیست محیطی دانست.

حامد کیومرثی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سالانه حجم زیادی پلاستیک در دنیا تولید می شود، اظهار کرد: شاید اعلام آمار بسیار دقیق سخت باشد، اما طبق منابع موجود سالانه حدود 380 میلیون تن پلاستیک در جهان تولید می شود.

وی با بیان اینکه حجم بالای تولید پلاستیک مشکلات زیست محیطی بسیاری را به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: از جمله تهدیدات زیست محیطی پلاستیک می توان به آلودگی دریاها، جنگل ها و صحراها، آسیب به برخی حیوانات و انقراض نسل برخی از موجودات و همچنین بروز سوانح مختلف در اثر برخورد زباله های پلاستیکی با وسایل نقلیه شخصی و عمومی اشاره کرد.

این پژوهشگر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان استفاده از روش های نوین دوستدار طبیعت برای حذف پلاستیک ها و پاک سازی محیط زیست را سالم ترین راه برای حل مشکل زباله و معضلات زیست محیطی دانست و تصریح کرد: تفکیک از مبدا با محور پلاستیک روشی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حذف پلاستیک از زباله با روش های الهام گرفته از طبیعت

لزوم حذف پلاستیک از زباله با روش های الهام گرفته از طبیعت